Laki keš: Parking servis
Pljačkanje vozača
Odnošenje javno, poslovanje tajno: JKP Parking servis
Znak: Nosimo bez okolišanja
Baš kao i saobraćajna policija, ni Parking servis odavno više ne obavlja poslove radi nesmetanog protoka saobraćaja i i stvaranja bezbednih uslova za njegovogo odvijanje. Njihov prvenstveni zadatak u poslednjih desetak godina je brzo i efikasno namicanje para za večito prazni gradski budžet, prebacivanjem norme u izdavanju mandatnih kazni i odnošenjem vozila koja ni na koji način ne ometaju saobraćaj.
Tako već godinama postoje policijske zasede na Ibarskoj magistrali (odmah iza Orlovače), na uglu Brankove i Narodnog fronta (jebe nam se živo za kraljicu Nataliju), na Studenskom trgu, Bulevaru JNA, na otvorenom putu gde je ograničenje brzine “podešeno” na 60km/h i drugde, gde grad Beograd zarađuje na neispravnim pozicionim svetlima, prljavim tablicama ili plitkim šarama na polovnim automobilima koji kruže okolo.
S druge strane, postoje crne tačke u smislu saobraćajnog zakrčenja kao što su Bulevar revolucije, Vojvode Stepe, Strahinjića bana, Dimitrija Tucovića, Sedmog jula, Dušanova i niz drugih ulica u kojima vozači-idioti parkiraju vozila na kolovoznoj traci, a da “pauci” Parking servisa na tim lokacijama nikada ne intervenišu jer su zauzeti uklanjanjem vozila u maloj Ulici cara Lazara, samo zato jer su parkirana uredno uz trotoar, ali na “manje od pet metara od pešačkog prelaza”.
Vozilo za punjenje gradskog budžeta: "Pauk"
O pljačkaškoj i štetočinskoj prirodi ovg javnog preduzeća koje odavno ne služi svrsi i čije poslovanje niko i nikada nije ispitao, govore i paprene cene za saobraćajne prekršaje.
Za prekoračenje vremena parkiranja u zoniranim delovima grada (zar postoje drugačiji?) JKP Parking servis “određuje i propisuje” kaznu u visini od 1.800 dinara, što u ovoj zemlji svakojake bede iznosi svega 9 odsto minimalne zarade ili prosečne penzije.
U slučaju da je putničko vozilo prosečne težine odneto “paukom”, za preuzimanje automobila, recimo sa Vidin kapije, potrebno je da izbrojite 8.830 dinara na ime “usluge” Parking servisa, što predstavlja 44 odsto minimalca ili čak 20 odsto, petinu, ej! petinu prosečne zarade od 44.000 dinara u Srbijici.
Bogat vozni park: Vozilo za nepristupačna mesta gde vozila najviše smetaju
Ako na ovu cifru dodamo i kaznu saobraćajne policije od 5.000 dinara, iznos harača se penje do 13.830 dinara (120 evra), što je perverzija koja baca sasvim novo svetlo na reakciju onog vozača s početka teksta.
Do koje mere je sve otišlo dođavola u ovom državnom provizorijumu, govori i od skora uvedeno policijsko “cenkanje”, kada vas saobraćajac obaveštava o “povoljnostima plaćanja”, gde uplata u roku od osam dana prepoljovljuje novčanu kaznu, pa samim tim i “težinu prekršaja”, dokazujući da je sve relativno, a naročito poštenje državnih službenika.
Ne kažu ništa za slučaj da nećete da platite kaznu. Možda misle da će i to biti obuhvaćeno popularnom “smrtnom kaznom” o kojoj razmišlja ministar policije dok stoji zaglavljen na beogradskim ulicama, svestan da “rotaciona svetla” ič ne vrede u ovom krkljancu.
Posebno obeležena parking mesta u Beogradu: Grad sa najvećim brojem invalida na svetu
Oceni
Нема коментара:
Постави коментар